Toppenstart på veckan!


Vet ni vad jag har gjort? Jag har varit ute och sprungit!! Istället för att promenera imorse bestämde jag mig för att springa. Löpardojjorna åkte på och jag begav mig ut i den friska härliga luften. Vilken lycko-kick!!

Kan inte påstå att jag sprang fort eller långt. Ungefär en halvtimme blev det. 30 svettiga minuter! Och jag är stolt över mig själv för att jag klarade av att springa! Jag är ingen löpartjej och tycker att det är jobbigare att springa ute än på löpband. Så jag är glad över att jag klarade det! :D




Har även hunnit med att ta en långdusch och hämta upp all torr tvätt från tvättstugan. Effektiv morgon ;) Nu börjar det bli dags för frukost och lite fix inför dagen! Har seminarium idag, sedan blir det träning och sen hem och plugga plugga plugga inför tentan!



Kommentarer
Postat av: Christer

Så jag kände förrförra året efter oändligt många promenader så fick jag spring i bena :)

2011-03-21 @ 10:57:01
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Danielkl.com

Duktig du var som sprang! =)

2011-03-21 @ 14:20:23
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0