Träningsglädje

Efter att jag lämnade av honey på busstationen for jag till gymmet istället för att åka hem och sörja ;P Bra att få tänka på lite annat! Men på 10 dagar ses vi igen!



Idag har jag tränat lite annorlunda! Först hann jag med 15 set bröst innan jag skulle på spinning. I 40 minuter trampade jag på för glatta livet och svettades som en galning. Efter spinningpasset for jag på ett
core-pass.

Jag brukar ju oftast träna core hemma
, men ibland kan det vara kul att köra ett pass med andra och ha ledare. Lite inspiration till nya övningar fick jag också! Dock tycker jag inte att man blir riktigt så trött i magmusklerna som när jag tränar själv. Det är ju alltid armhävningar och lite sånt inblandat i gruppassen och core-passen är bara 30 minuter. Om jag hinner senare i veckan får jag väl ta å komplettera litegrann! :)




Jag måste säga att jag har verkligen supermycket träningsglädje och motivation just nu.
Helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0