Trevlig dag med familjen

Har haft föräldrarna och syskonen på besök här idag. Första gången som hela högen har kommit samtidigt! Dom kom hit vid lunchtid, så jag hade lagat mat till alla. Mjölkstuvade makaroner och stekt korv stod på önskelistan, så det fick det bli! :)

Sedan drog vi ut på stan. Älvsbyborna måste ju få uppleva storstan, haha ;) Jag köpte bland annat hårfärg, eftersom jag måste färga håret någon gång de närmaste dagarna. Stora planer nästa helg ju, så då gäller det att inte att ha en massa utväxt ;) Sen blev det inte så mycket mer. Hudfärgade nätstrumpbyxor som jag också behöver nästa helg. Och så en lite present till min älskling som kommer hit på måndag.

Medan resten av familjen shoppade loss placerade jag och mamma oss på ett café och drack kaffe. Mysigt!

Lite familjebilder:














Nu är jag själv här hemma igen. Blir en lugn kväll. Taggar för plugg och träning imorgon! Har ju haft en hel dag utan både plugg och träning idag. Längtar efter träningen, men inte efter pluggandet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0