Veckans sista pass

Dagens gympass var härligt! Bra tryck i musklerna, trots att jag känner mig helt slut i kroppen. Rygg och baksida axlar tränades idag.


Så här såg dagens pass ut:

* Rodd (brett grepp) - 4 set
* Chins - 8 set
* Omvänd pecdec - 4 set
* Lats i freemotion - 4 set
* Hög rodd - 4 set
* Latsdrag - 6 set
* Ländryggsmaskin - 5 set

Som ni kanske förstår av antalet set så har det varit fokus på chins idag. För det SKA jag bli bättre på!

Jag körde inte så mycket konstigheter idag. Sista setet latsdrag blev ett rest-pause, och sista setet i ländryggsmaskinen blev dropset.



Fiiiin bild. Lite mycket fokus på min armbåge, haha ;)

Nu väntar lååååååång vila.
Hinner troligtvis inte träna något alls i helgen. Men kroppen behöver verkligen återhämtning nu, så det blir nog bra med tredagars.


Kommentarer
Postat av: Malin | This is me

Jag måste också börja träna igen. Har dock ingen inspiration för det. Tips?

2011-03-10 @ 17:44:50
URL: http://malins.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0