2011-05-07 <3



Den 17 september 2008 blev jag tillsammans med världens underbaraste människa. Vi har gått igenom så mycket tillsammans under de här åren. Kärleken växer sig större och starkare för varje dag. Jag älskar honom så otroligt mycket att det inte finns ord som kan beskriva det.

Idag, den 7 maj 2011, fick jag en ring av min älskling. Vi är inte längre bara pojkvän och flickvän, utan fästman och fästmö.



Jag älskar dig. Alltid!



Vi förlovade oss på en fin restaurang där detta jazzband spelade medan vi åt. Mysigt!



Efterätten gjorde jag hemma. Vaniljkesella med fruktcocktail och kokos, som fick stå i frysen ett tag. Gott! (Lite nyttigare alternativ också, eftersom Linus fortfarande går på diet. Men lite måste man ju få lyxa till det!)



En vacker röd ros fick jag också av älsklingen!

Under kvällen har vi även varit på bio för att mysa till det lite extra på våran dag. Dock ingen romantisk komedi, utan "The fast and the furious 5" (Linus val). Den var sjukt bra faktiskt!

Nu blir det mys framför tv:n som en härlig avslutning på en underbar dag!




Tack alla som ringt och gratulerat, samt alla grattis vi fått på facebook :)


Kommentarer
Postat av: sandra

aw vad gulligt! :D

2011-05-08 @ 22:00:35
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0