Aqua Power



Hur underbara är inte dessa enorma temuggar som jag fått av svärmor? Love them!


Det blev ett skönt kvällspass på IKSU!
Först cyklade jag dit, som uppvärming, haha. Sedan Aqua Power i en timme med Anna, Josefine och Therese. Skönt och kul! Efter det blev det ytterligare lite kardio i form av cykling hem :)

Någon som funderar på vad Aqua Power är för påhitt? Det är träning i vatten. Typ vattengympa fast lite hårdare. Här använder man hantlar och varvar konditionsträning med styrketräning i vattnet. Det blir ju lite extra tungt när man har vattenmotstånd också. Jättejobbigt kan jag inte påstå att det är, utan jag gör det mest för att det är kul och annorlunda! Vattnet gör ju också att det är en skonsam träningsform.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0