Axlar - högreps

Gissa vems axlar som är helt döda nu? MINA! Haha, pumpade på rätt så rejält idag. Har dock bestämt mig för att köra igenom alla muskelgrupperna med högreps den här veckan. Spännande med variation! Idag körde jag alltså 10-14 reps och bara 4 set på varje. Tog ändå dryga timmen att köra igenom alla övningar!


Dagens pass:

* Hantelpress - 4 set
* Sidolyft - 4 set
* Mina speciallyft - 4 set
* Framåtlyft - 4 set
* Hög rodd - 4 set
* Arnoldpress - 4 set
* Drag mot hakan - 4 set
* Chins - 4 set


Som ni ser så la jag till lite chins där på slutet. Gick inget vidare kan jag ju meddela. Var så slutkörd, haha! Men jag lät i alla fall kroppen känna på några set. En fördel med att det gick så dåligt idag är ju att det inte kan gå sämre på ryggpasset när jag ska köra chins "på riktigt" ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0