Biceps och hamstrings

Efter att ha cyklat den åtta kilometerna till gymmet var jag redan dyblöt av svett när jag kom fram, haha. Bra uppvärmning, minst sagt! Väl framme blev det ett härligt pass för biceps och hamstrings. Inte mycket hamstrings dock, för jag fick lite tidsbrist där på slutet.


Dagens pass:

Hantelcurls - 6 set
Curls i cable - 3 set
Liggande curls i cable - 4 set
Scottcurls - 4 set
Bamsecurls - 6 set

Liggande lårcurl - 10 set


Jag är riktigt nöjd med dagens prestation! Vikterna kändes lätta och jag fick öka på vissa övningar. Nice nice! Jag ska försöka ta kort eller filma när jag kör en del övningar, så ni får se hur jag gör. Måste bara ha någon med mig dåårå!

Nu blir det mellis: ägg, morotstavar och kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0