Jag är GRYM!


Jag skiter i jantelagen och säger följande: Jag är grym, bäst och helt amazing! ;D


Jag har tränat sjukt mycket idag.
Först löpning 5 km, core och armhävningar 40 min, cyklat 16 km och boxning i två timmar. Sammanlagda träningstiden har väl blivit ungefär fyra timmar, haha. Idag har jag KÄMPAT!

Ovanligt att jag tränar så mycket på en dag. Löpningen och mage + armhävningar var det ända planerade, men sen ville tjejerna ha med mig på boxning, så jag cyklade till gymmet och boxades i två timmar med Josefine, Anna och Therese. Grymt? Jaaa!

Kan ju dock meddela alla som tänker; "det där ska jag testa" att detta inte funkar i längden. Att träna så mycket en dag funkar, men det håller inte i längden, då blir det inte hälsosamt. Men nån gång ibland måste man kunna testa sina gränser ;)


Nu ska jag ÄTA! Det är väldans dyrt att ha träning som hobby, livsstil, intresse.. you name it, när man INTE vill gå ner i vikt, för jag äter som en häst! Två hästar kanske? Aja, massor i alla fall! Tur att jag gillar mat ;)





En gammal snöig bild får ni idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0