Lagligt?




Är det ens lagligt att vakna klockan sju en lördag? Känns inte riktigt som det. Men jag låg kvar i sängen till halv nio iaf, och kramade på min sovande älskling.

Idag har jag ju en extra vilodag. Ingen träning! När jag klev upp bestämde jag mig också för att inte ens ta en morgonpromenad, för benen måste vila från alla kardio-aktiviteter, även promenaderna idag, för att jag ska orka köra ett stenhårt benpass imorgon. Det känns lite som att benen aldrig hinner bli helt återställda, för de är ständigt i rörelse på ett eller annat sätt. Men idag blir det vilodag från allt!

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och älsklingen ska få sova någon halvtimme till :)


Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

DU har en härlig och inspirerande blogg tjejen, själv tränar jag fotboll 5-7 grr i veckan typ :)

2011-05-07 @ 12:12:43
URL: http://tobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0