Lycka

Nu har jag lämnat in hemtentan! SKÖNT! Äntligen lite ledigt! Hann med ett gympass innan jag drog till universitetet också. Biceps och triceps!


Så här såg dagens pass ut:

* Hantelcurls - 8 set
* Scottcurls - 6 set
* Bamsecurls - 4 set

* Pushdowns - 4 set
* Dips mot bänk - 4 set
* Tricepspress i maskin - 4 set
* Hantelpress bakom huvudet - 4 set


Superbra pass! Härlig energi hela passet igenom. Dessutom lyckades jag med lite PBn också. Hur underbart är inte det?

Haha, hela jag är överlycklig nu över att få vara ledig. Funderar på vad jag ska använda all denna positiva energin till? Ett till träningspass? We'll see.



Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-30 @ 18:14:02
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0