Morgonpromenad!

Igårkväll hade jag planer på att springa en runda idag också. Men det blev inte av! Förr trött i både huvudet och benen, haha. Det fick bli en morgonpromenad på 50 minuter istället. Rätt skönt det med! Vi får se om jag orkar ta mig ut på en löprunda imorgonbitti. Det känns så KUL med löpning just nu, men jag måste ha energin, för jag tänker inte fara ut och göra ett halvdant pass :)


Nu ska jag ha en liten mysmorgon innan jag börjar plugga. God frukost, kanelkaffe, bloggläsning och nyhetsmorgon i bakgrunden.



Kesella med hallon, jordgubbar och ett par mangobitar. Garnerat med egengjord müsli!




Två rågi. Ett med två äggvitor och lite kaviar. Ett med keso, örtsalt, skinka och tomat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0