Ny vecka igen!

Dagarna och veckorna springer bara förbi! Helt sjukt ju!

Idag är det riktigt sommarväder.
Solen skiner, björkarna står i blomning och det doftar underbart av hägg. Min morgonpowerwalk blev med andra ord en riktig fröjd! Det är nästan så att man byta ut musiken i ipoden från In Flames till typ Ledin eller Gyllene Tder eller nåt. Haha, sommarmusik! Men jag tror inte att jag skulle bli så taggad av den sortens musik ;)




Idag ska jag fixa klart det sista på hemtentan. Sedan får jag ledigt i en hel vecka innan jag börjar läsa idrottsmedicin! En veckas ledighet är ren lyx måste jag säga. Har inte varit så länge utan plugg sedan jag började universitetetsstudierna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0