Pluggpaus



Stålande väder och jag har en massa arbeten att göra. Tur då att artikelläsning funkar bra att göra utomhus! Senaste timmarna har jag dock suttit här inne vid datorn och skrivit och gjort diagram och grejer.

Nu ska jag ta mig en paus och cykla iväg till gymmet. Jag undrar hur det kommer gå för mina värkande ben att cykla, men jag behöver få igång blodcirkulationen i dem, så det kommer väl kännas bättre efteråt, även om det blir kämpigt! Det är förresten ryggen som ska tränas idag. Ryggpassen är nog mina favoritpass just nu! Superkul :) Jag har faktiskt lyckats bygga upp styrkan lite och kör rätt mycket chins, så snart borde det väl ändå gå att göra några stycken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0