Ryggen

Slutet av mars:




Början av maj:








Jag ser inga större skillnader faktiskt. Önskar att jag hade något bättre att fota med än mobilkameran, för det är så svårt att se detaljer nu. Och detaljer är viktiga, vet ni! Men jag tycker i alla fall att det känns som att axlarna har vuxit till sig lite, även om ryggen står rätt still. Men större ska allt bli! Tjoohooo!

Kul att ta bilder att jämföra med så att man kan se om man utvecklas. Nu är det ju inte så många veckors mellanrum mellan dessa bilder, så skillnaden är marginell, men det är ändå roligt. Det är så svårt att se på sig själv att man utvecklas, så bilder är superbra!


(Att jag är kass på att spänna mig är ju en annan femma)


Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

kika gärna in och ställ en fråga i min frågestund,

den avslutas imorgon då jag svarar på frågorna i en videoblogg! :)

Kram



direktlänk -----> http://linnhahne.myshowroom.se/fragestund/#comment

2011-05-10 @ 13:14:50
URL: http://linnhahne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0