Ryggpass!



Ryggen har mosats idag på gymmet! Ska försöka ta nya formbilder i helgen, så kan vi se ifall den har lyckats växa nå de senaste två månaderna :)


Dagens pass:

* Latsdrag - 4 set
* Rodd (brett grepp) - 4 set
* Chins - 8 set
* Roddmaskin - 4 set
* Lats i cable - 8 set
* Kryssdrag i cable - 4 set
* Pull over - 2 set


Det gick superbra! Jag hade en helt underbar kontakt från första repetitionen och hela passet igenom! Dessutom har jag blivit starkare. Jag ökar något i repsantal nästan varje gång nu! Det går verkligen superbra med träningen. *Happy face*.

Som ni ser så körde jag en roddmaskin idag. Jag tycker rent generellt inte om maskiner utan kör helt med fria vikter eller i cable. Men denna maskin var faktiskt riktigt bra! Kändes rejält i både lats, trapz och baksida axlar. Den kommer jag nog att köra fler gånger, faktiskt :)






Nu väntar jag på att äggen ska koka klart! Mellis känns välbehövligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0