Städat och fint!



Planen var att jag skulle finslipa på en presentation jag ska göra, samt ett arbete som ska lämnas in i samband med presentationen. Gick det bra? Njaee. Men jag har en ren lägenhet nu i alla fall! Kändes nämligen plötsligt väldigt kul att städa istället för att göra skolarbeten.

Nu har jag rensat ut stickade kläder och annat tjockt, varmt och vintrigt från min huvudgarderob och gett lite plats åt sommartunikor istället. Har även dammsugit hela lägenheten, även under sängen, haha.

Nu ska jag äta upp mitt mellis och packa gymväskan. Ska cykla iväg till IKSU och köra lite biceps och hamstrings. Konstig kombination? Well, maybe, men de passen gick inte 100 förra veckan, så jag kör lite komplettering idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0