Träningssugen

Kickstartade dagen med en härlig morgonpromenad. Sedan har jag suttit med hemtentan hela morgonen och förmiddagen. Men vet ni, jag börjar bli klar med grunderna nu! Hinner nog fixa det idag innan Linus kommer och så har jag lite finslip kvar sen :)

För övrigt så är jag väldigt träningssugen! Jag vill springa, pumpa muskler, åka inlines, cykla... Jag behöver den där adrenalinkicken som man kan få ett riktigt gött träningspass. Men det får vänta till imorgon. En cykeltur blir det nog ikväll, men "riktig" träning blir det imorgon. Funderar på att köra ett hårt pass med Linus ute i skogen. Lite löpintervaller, utfallsgång och annat spännande ute i naturen. Superkul ju! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0