Vilodag



Det blir tydligen en vilodag idag! Hade egentligen planerat att träna axlar idag och triceps imorgon, men det får bli förskjutet en dag. Har haft fullt upp idag med förelsäning och pluggande (vilket jag MÅSTE prioritera nu). Strax kommer jag att befinna mig på en buss till Älvsbyn och eftersom det tar så fruktansvärt lång tid att åka buss så är jag inte framme förrän halv nio ikväll. Gymmet stänger nio. Och tydligen hade pappa frågat min älskling igår ifall vi kunde vara barnvakta Lina ikväll, så det blir fullt upp ikväll också!

Imorgon blir det nya tag! Axlarna ska spöas ordentligt och jag ska mest troligt hinna få med lite kardio också! Det var någon vecka sedan min senaste löptur nu. är ju alltid så trött i benen nu när jag cyklar flera mil i veckan, men i helgen blir det cykel-vila och kanske jag kan springa? :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad innebär kardio? :)

2011-05-12 @ 21:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0