Ovan molnen är himlen alltid blå, men det kan vara svårt att tro när man inte ser den.

Jag har haft en riktigt riktigt dålig vecka. Jag har väl i snitt sovit 3-4 timmar per natt under hel vecka, vilket inte känns helt optimalt. Två dygn har jag inte sovit något överhuvudtaget. Det kombinerat med massa tentaplugg håller på att stressa sönder mig. Mer stress leder till ännu mindre sömn. Har med andra ord hamnat i en ond cirkel. Men får härda ut några dagar till, sedan skriva så bra jag kan på tentan och därefter ta tag i mitt liv igen!

Det sägs ju att efter regn kommer solsken. Jag undrar bara när jag ska få lite solsken i mitt liv igen? Jag känner att jag behöver ta lite tid till att hitta tillbaka till mig själv. Hela mitt liv har bara varit stress och rutiner alldeles för länge nu. Så efter den här tentan ska jag försöka prioritera mig själv så mycket som möjligt. Då kommer det bland annat att bli mer bloggande och mer träning igen! Det kombinerat med mindre stress kan väl inte bli annat än bra?

Skriver mer på en vecka, ifall jag inte får något infall tidigare och måste blogga!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0