Uppvärmningspass



Tror ni att jag klarade mig från att fara till gymmet idag? Nej, inte direkt, haha. Hade alldeles för mycket energi för att göra ingenting. Men jag kompromissade lite med mig själv. Ben stod på schemat, men jag skjuter upp det och tränade axlar istället. Och så tränade jag lugnt. 10 reppare på det mesta. Och det kändes faktiskt helt okej!

I slutet av passet märkte jag dock att jag inte hade samma energi som vanligt. Energin tog liksom slut snabbare än den brukar. Så då fick det räcka för idag! Jobbigt när huvudet vill och är man är supertaggad, men kroppen säger att det räcker. Men det kommer så otroligt många dagar i mitt liv när jag har alla möjligheter i världen till massa superbra träningspass! Idag var det bara lite uppvärmning ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

jätte fin blogg!:)

följa varandra på bloglovin'? :)

2011-09-09 @ 17:27:55
URL: http://fannymk.blogg.se/
Postat av: Bella

Hejhej,Allt bra med dig? Hoppas att du får en toppen helg! Kram Bella :)

2011-09-10 @ 05:40:48
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0