SKÖÖÖÖNT!

Dagens löppass var det skönaste jag varit med om på länge! Jag körde lite intervaller idag igen, men bara lugnt. Anledningen är att jag blir uttråkad om jag ska springa i samma tempo hela tiden, haha. Och sen är det ju inte så bra om kroppen vänjer sig, så jag kör på lite variation för det känns bäst. 60 minuters löpning blev det idag! Underbart! Jag var lite småskakig sen efter att ha sprungit oavbrutet i en timme. Eller förresten, en paus blev det! Blev tvungen att hämta papper att torka av mig med för jag glömde att ta med en handduk och det blev SVETTIGT vill jag lova ;)

Det känns som att träningen har varit på topp hela veckan! Då blir man ju lite lycklig, haha ;) Men en tråkig sak är att min stegräknare har slutat funka :( Märkte att den inte hade räknat steg på flera minuter och provade att gå lite fram och tillbaka, men icke! Provade även att skaka den ör att se om den skulle räkna steg då, men det gjorde den inte heller. Men jag får väl klara mig utan den tills nästa Piteå-besök. Då ska jag in på Intersport och fråga dom vad det är för fel.




Svettigt? Haha ;) Syns inte så mycket eftersom mitt linne är så ljust. Men jag var helt blöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0