Trött? Vem? Jag?

Jag har sovit i en timme. Ställde larmet så att jag inte skulle sova för länge, haha. Att sova för lite några nätter i rad för att sedan jobba en hel dag och vara ute på krogen på natten är inte rekommenderat om man vill vara pigg. Kom fram till att jag var vaken i typ 20 timmar i sträck och jag låg redan minus med sömntimmar. Inte så konstigt att jag är trött. Det känns typ som att jag har vakat eller nåt. Men jag räknar med att vara mig själv imorgon. Bara jag får sova tillräckligt mycket inatt :)

Planerna för resten av dagen är att duscha, äta middag, öva med kören (det finns gånger som NU när det är lite jobbigt att vara körledare ;) ), om jag orkar ska jag plugga mer körkortsteori (satsar stenhårt på det nu, haha, men det gick inte så bra när jg övade tidigare idag, så det kanske är bättre att vänta med att plugga tills jag är pigg nog att koncentrera mig 100% på det?). Sedan kanske det blir en liten promenad, för jag borde hämta min cykel hos Cissi. Men om jag blir för trött så lämnar jag den där tills imorgon. Måste säga att det är skönt att inte ha en massa inplanerat en dag som denna, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0