En meningslös lista!

Snodde listan från Jess blogg. Jag har också lite att göra ;)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Joo, rätt mycket faktiskt!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Joo, jag lyckades väl hålla ett par stycken. Men jag bröt många också ;P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ett par bekanta har blivit mammor :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nää, inte det!
5. Vilka länder besökte du? Danmark och Finland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer tid?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hehe, jag har väl ett par datum som jag kommer minnas. Vill inte avslöja allt, haha ;P
8. Vad var din största framgång 2009? Jaaadu, svårt att säga. Jag har blivit starkare! Yeah!
9. Största misstaget? Inga stora misstag tror jag. Många små istället ;P
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld hela tiden! :(
11. Bästa köpet? Vet inte.. Kanske killen på krogen i fredags? (En kille sålde sin kompis till mig för femtio öre och gav mig femtio öre när jag sa att jag inte hade råd). RIktigt bra köp alltså! Billigt om inte annat ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Det dyraste i år kan kanske ha varit tatueringen. Har nog inte köpt så dyra saker ;O
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaaa, jag är väl nästan jämt glad? ;) Har man världens bästa vänner så är det ju svårt att inte vara glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Vet inte.. Är ju periodare när det gäller musik. Ett tag i våras var det country och sedan opera och sen allt annat också, så jag vet inte ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare skulle jag väl tro! Har väl haft lite problematiska tider under året, men bara man är positiv så löser det mesta sig! Liksom, allt blir ju ändå bra i slutändan :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hade velat ha tid till att göra massor av saker! Men jag är väl rätt nöjd med vad jag har åstadkommit ;)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tvekat och funderat och överanalyserat. Vi lämnar sånt nu, okej? ;)
18. Hur tillbringar du julen? Vi var hos mormor med kusinerna
19. Blev du kär i år? Kuggfråga ju ;P Jag kan faktiskt inte svara på det eftersom jag itne vet. Antingen blev jag det eller så var jag det hela tiden utan att vilja erkänna det ör mig själv liksom ;P
20. Favoritprogram på TV? Har typ inte sett nå på tv ;P Bara när kompisarna vill se nå xD Men jag har sett Vänner på datorn. Det är nice!
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst nå bra böcker ;P Bara dom på engelskan typ!
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett mikrofonstativ! Och folk tyckte att jag var konstig som önskade mig det :O Men jag behöver ju det ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? Några miljoner kronor och ett par hästar hade väl varit kul att få?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag fyllde år på en måndag ;P Men Linus kom hit och vi spelade piano tror jag.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jaaa, det finns alltid saker som hade kunnat vara bättre, men man måste ju vara med om dåliga skaer för att kunna uppskatta dom bra ;)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Klänningar på sommaren och koftor på vintern :)
29. Vad fick dig att må bra? Alla gulliga kompisarna :) Och Linus har väl lyckats få mig rätt glad också, haha :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, ingen ;P
31. Vem saknade du? Har inte saknat någon hela året ;P Men om nån kompis har varit borta länge som kan man ju sakna honom/henne osv ;P
32. De bästa nya människorna du träffade? Har träffat mycket roligt folk :) Alltid kul med nya vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0