Det går inte alltid bra

Dagens gympass var inte världens bästa. Kände mig inte alls motiverad till att träna mage och rygg idag. Jag måste börja med nå nya övningar, för det känns som att jag kör samma hela tiden och kroppen har vant sig vid dem och träningen försämras. Så nånting nytt skulle behövas! Ska kolla upp det. Måste ju träna mycket mage om jag ska lyckas få magrutor, hehe ;)

Konditionen är verkligen inte på topp just nu. Det märktes tydligt idag. Jag ska börja träna lite kondition efter varje styrketräningspass, för dagens prestation var verkligen under all kritik! Jag vet att jag klarar mycket mer, men jag måste kämpa ett tag och träna så att konditionen blir lika bra som den var tidigare. Och ännu bättre? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0