En liten söt rosa sak

Dagens träning gick utmärkt! Tränade biceps och det var grymt skönt!

Sedan gick vi hem i regnet och efter det for jag med mamma och brorsan till Piteå. Mamma tyckte att jag behövde övningsköra så jag gjorde det, haha. Tänkte visa mina shoppingfynd idag ;)



Detta inhandlades på H&M! Jag kände att jag behövde skämma bort mig själv lite. Det blev två par nya trosor, en sommarfräsch bodylotion, raklödder och hårfärg. Lite måbra-grejer, haha :)


Förra veckan köpte jag ju essens som man gör typ Loka av i sodastreamen. Då köpte jag hallon och idag köpte jag melon/citron och svarta vinbär. Mmm. Nu blev jag törstig!


Min gulliga mamma köpte två träningslinnen till mig. Snällt! :)


Dagens roligaste köp var en stegräknare! Var egentligen sugen på en pulsklocka, men blev snål och köpte en stegräknare istället etersom den var billigare. Jag fick betala 300 kronor för den här söta rosa saken! Den ska användas flitigt ;) Jag tycker att det är jättekul att se hur mycket man går under en dag, för man går ju en massa utan att tänka på det. Just nu är min räknare på 4621 steg och jag inte fast på den i mer än två-tre timmar och jag tycker inte att jag har gått något alls i princip, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0