En mycket nyttig dag?

Nu har vi ätit chips och dippat grönskaker också. Det känns som att vi är väääääldigt nyttiga och hälsosamma ikväll, haha ;) Men man behöver få vara onyttig ibland också! Och så har jag druckit ännu mer FunLight. Jag har seriöst druckit över tre liter vätska idag. Min vätskebalans i kroppen kan ju inte vara på topp nu, haha :)

Men vi har inte bara ätit ikväll! Vi har bland annat tagit ut ackorden till en låt. Linus spelade bas och jag spelade piano och sjöng. Det var roligt! Jag älskar musik, och det är ju roligast när man spelar med någon :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul att spela tillsammans! :)

2009-07-31 @ 10:22:59
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Jessika

Klart man får vara onyttig nångång, annars är det ju inte så roligt att vara nyttig hela tiden om man inte får synda ibland ;) Eller hur? ;> <3

2009-07-31 @ 10:44:37
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0