Idag är jag snäll!

Igårkväll kunde jag verkligen inte sova. Jag var alldeles för rastlös eftersom jag inte gjort någonting vettigt på hela dagen. Jag var vaken halva natten och spelade piano, haha. Sedan startade jag en spellista med lugna ballader för att kunna slappna av och bli trött. Till slut kunde jag somna och då sov jag jättebra! Vaknade vid halv tolv av larmet.

Idag är jag en snäll storasyster! Min lillasyster ska vara med i "Småstjärnorna" och resten av familjen är i stugan på släktträff. Lina sov över hos en kompis så jag for och hämtade henne vid tolv, och så har jag fixat hennes hår, osv. Nu äter vi mellanmål - ÄPPLE! Och snart ska vi ta en promenad till byn där hon ska uppträda på scenen i Lomtjärn.


Gammal bild på mig och min älsklingsflicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0