Kvällen

Styrelsemötet var i nästan tre timmar. Jag höll på att somna efter typ en timme. Det var seriöst svårt att hålla uppe ögonlocken. Jag måste ju ha sett lite drogad ut men mina halvöppna ögon. Men efter ett tag gick det bättre, och tur var då det! Annars hade jag somnat, haha ;P

Efter mötet for jag till OK och köpte tuggummin och halstabletter. Jag tuggar i snitt två paket tuggummin per vecka. Det blir ju lite dyrt i längden, men jag är beroende ;)

Sen for jag och Linus ut och gick en sväng. Känns som att våra små kvällspromenader börjar bli lite av en tradition, haha. Men det är härligt att få komma ut en sväng på kvällen och å sig lite frisk luft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0