En lugn stund

Det känns som att jag har haft fullt upp hela dagen ju! Men nu ska jag slappna av med te, fruktsallad och SATC. Skönt att få en lugn stund också, haha. Men jag gillar att ha mycket på gång. Blir så lätt uttråkad om det inte händer något ;)

Imorgon har jag körlektion klockan nio. Sedan har jag inga lektioner förrän klockan ett så jag ska till gymmet nån gång mellan tio och ett. Om jag orkar kan jag ju köra ett låååångt träningspass, haha. Men vi får se hur musklerna känns imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Och jag ska sitta på körskolan i två timmar haha. Men alltså jag har bokat datorn till tolv, du vill inte följa med ner och äta sen på skolan?

2009-09-11 @ 07:52:10
URL: http://asleeponasunbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0