Mitt liv som lesbisk

Någon som undrar hur min nya "livsstil" som lesbisk funkar? Haha, kan börja med att säga att vi hade grymt kul igår! Först var vi hemma hos Rebecca och drack lite. Jag tänkte bara dricka ett par öl igår eftersom det bara var drygt en vecka sen jag drack sist, men sen bjöd Emelie på några groggar så det blev lite mer alkohol än planerat ;)

Väl inne på pride kan jag erkänna att det kändes som att jag hade hamnat lite fel. Jag började ju automatiskt titta efter söta killar att dansa med, men jag kom på att det inte var så stor idé eftersom det inte var så många straighta dr ;) En kille kom dock fram till mig och kramades lite, men sen kom hans pojkvän, haha. Kändes lite konstigt. Men det fanns iaf en straight kille där och först försökte ragga på Rebecca, men hon sa: "Det går nog bättre om du raggar på Emma, för hon är straight". Jag drog med honom till dansgolvet, men han var stel, tråkig och kunde itne dansa så jag gav upp och dansade med brudarna istället.

Jag hittade en riktigt söt tjej som jag dansade rätt länge med. Sen hängde jag lite med ett lesbiskt par som Rebecca kände och ibland störde jag Rebecca och Frida lite. Men jag kom i alla fall fram till en sak; Tjejer är inte min grej! Jag ska fortsätta med att bara fyllestrula med tjejer ibland, men det räcker för mig. Skulle inte kunna bli så mycket mer än så. Och btw så saknar ju tjejer något som jag tycker är gode viktigt (a).

Jag som alltid har velat vara bi. Känner mig tråkig som är straight, haha. Det är väl bara att inse att my life as a lesbian var över innan det ens började ;)

Lite bilder från kvällen. Dock hade jg inte med kameran ut, så det är bara bilder från då vi var hos Reb.

 




Jag gör mitt hår rakt och Rebecca gör sitt lockigt ;)


Så här söt blev Reb när jag hade lockat hennes i hår. Det tog typ en timme ;P


Emelie och Reb

Therese


Kommentarer
Postat av: Amila

Haha, nej nej inte jag heller. Tror att jag hade blivit galen då. Hehe :)

2010-04-18 @ 18:14:46
URL: http://amilahe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag uppskattar verkligen att du följde med, jag hoppas du inte kände dig alltför övergiven, tog Anna och Jessika väl hand om dig?

Förlåt!! Jag blev så upptagen av alla känslor, det blir svårt att tänka ibland. Känner mig lite dum som bara övergav dig sådär, när du var där första gången och allt, hoppas du inte blev alltför förskräckt! Förlåt

<3

2010-04-18 @ 19:24:32
Postat av: Emma

Men lilla söta Rebecca, det är jättelugnt ;D Jag klarade mig alldeles utmärkt! Och du och Frida var ju så otroligt söta ;)<3

2010-04-18 @ 20:03:04
URL: http://nyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0