Mitt nya hem

Nu är min lägenhet nästan helt klar! Bara två hyllor i köket som ska sättas upp, men det kunde jag inte göra igår eftersom klockan hade blivit rätt mycket och jag ville inte leva om sent på kvällen. Men jag trivs superbra här! Dock är det lite längre till Universitetet än vad som känns bra. Men man ska väl inte klaga, det är bra med extra motion. Men igår provade jag gå den korta sträckan när man tänker "åh, nu är jag hemma" när man kommer med bilen och den tog tolv minuter att gå. Hur länge ska det gå ta att gå till skolan på vintern? Mer än en timme, det kan jag lova ;P

Nu dricker jag morgonkaffet och hoppas att det ska sluta regna så att det går att kolla in gångvägarna här omkring :)

Bilder på läggan kommer upp nästa helg när älsklingen kommer med en sladd till datorn. Lite svårt annars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0