Mary Kay

Har varit på Mary Kay-partyt nu. Kul att få prova alla dessa olika produkter! Skulle vilja ha allting, men har inte råd att lägga ut flera tusen för det. För visst, allt är bra, men det är rätt dyrt. Det kan säkert vara värt pengarna, men som student har jag inte råd att lägga ut så mycket på hudprodukter.

 
Jag funderar faktiskt på att börja sälja Mary Kay-produkter. Jag pratate med återförsäljaren idag och hon sa att hon bara jobbar söndagar och måndagar. Man får välja sina egna arbetstider osv. Det gör ju att jag, till skillnad från andra jobb, kan välja att ta ledigt veckan jag ska ha tenta osv, så att jag hinner plugga också.

Får se hur det blir med det! Skulle vara nice att tjäna lite extra pengar ju. Då kanske till och med jag kan ha råd att köpa nåt från Mary Kay? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0