Nu är jag på G igen!

Idag är jag frisk igen! Eller iaf tillräckligt :) Är fortfarande lite småkrasslig, men det spelar ingen roll! Imorse gick jag till Linus vid tio etersom båda började klockan tolv idag så då kunde jag vara hos honom i ett par timmar och mysa :)

Sen for jag till skolan och hade en lektion. Den här gången fick vi välja en egen bok att läsa på engelska. Skönt, för Nyléns vöcker brukar inte vara så bra ;) Jag valde en bok som jag redan har läst, men det var ett par år sen så jag kommer ju inte ihåg allt. Men en bok av min favoritförfattare Marian Keyes blev det iaf :)

Efter skolan for jag till gymmet och körde väldigt lätt träning. Vågar inte gå på för hårt efter en förkylning, men det var ändå skönt att få fara å träna. Jag blir ju så rastlös när jag bara är hemma och inte får träna ;)

Nu har jag ju helg dessutom :) Ikväll verkar det bli så att jag följer med till Linus arbetskompis Emil och chillar där. Det blir säkert nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0