KLAR!!!

Idag vaknade jag klockan nio fast jag är ledig. Tyckte att det kunde vara smart att vakna tidigt eftersom jag har mycket att plugga. Haha, känner mig som världens pluggis som vaknar jättetidigt en ledig dag bara för att plugga! Men då kan jag ju tillägga att jag inte har pluggat i princip nånting senaste veckorna, så jag får ta tag i allt nu ;P

Imorse blev det en skön promenad, sen dusch, frukost och plugg! Jag är äntligen klar med den där dryga engelskauppgiften! Grymt skönt :) Nu har jag en till uppgift i eng c och så ska vi snart ha prov i eng b. Har inte ens öppnat boken. Har förresten boken på skolan och vi ska ha muntligt förhör på måndag (y). Ska jag behöva gå till skolan och hämta boken trots att jag egentligen har helg nu, eller ska jag bara läsa igenom texten lite snabbt måndagmorgon? Hmm. Det var frågan det! :)

Nu ska jag börja bege mig mot gymmet. Ska vara lite lat idag och ta bilen till gymmet, hehe. Men det snöar ju faktiskt ute och jag har redan gått idag. Så det blir bra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0