It's a beautiful day

Underbart härlig dag! For till gymmet och tränade lite triceps och bröst. Sen tre lektioner. Har typ bara musiklektioner kvar nu. Fem lektioner i veckan. Inte dåligt! Vi skulle nog ha en till engelskalektion eller så, men det är ju chill ;)

Till middag beställde vi thai-mat. Supergott! Och jag blev proppmätt, haha. Nu väntar en lugn kväll. Jag och Johanna ska fara och till på fotboll och sen har jag inget annat planerat.

Så här såg jag ut igår. Osminkad och med Linus skjorta, haha :)


Kommentarer
Postat av: maiya

en fråga bara.. gick du på krogen och festade med din mamma eller gick du själv? :)

2010-05-17 @ 20:16:31
Postat av: Emma

Sv: Jag gick ut med mamma. Har aldrig gjort det förut ;) Hon dricker aldrig. Typ en drink vartannat år eller så. Så när jag var med mamma drack jag inte alls mycket. Typ en öl eller drink + shot varje kväll vi var ute, och hon drack kaffe ;)

2010-05-17 @ 21:40:46
Postat av: Johanna

Gick inte att kommentera "Rhodos"-inlägget :o Ville bara säga att jag tror att jag också har en sån klänning som är på tredje bilden. Svart, rosa-blommig, från H&M? ;D

2010-05-17 @ 23:09:21
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0