Nu har jag tränat och solat

N har jag varit en sväng till gymmet! Körde lite superset och triset så det blev ett snabbt och effektivt träningspass. Tog bara en halvtimme ;) Men jag kände att det räckte bra! Sen solade jag i 18 minuter också. Sista solaire-solningen innan Rhodos. Wihoo!

Så här ser jag ut när jag taggar inför träningen! Haha, skoja bara ;) Är bara lite allmänt flummig. Som vanligt!

Tidigare under dagen hade jag såna där svarta supertunna strumpbyxor under shortsen, men jag råkade fastna i dom med en nagel och det blev ett megahål. Så jag fick cykla hem i korsta short, linne och skinnjacka. Men det är ju varmt ute så det gjorde inget! Dock tittade folk på mig som om jag var lite galen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0