Chillin' in Älvsbyn

Har haft en lugn söndag. Det var ju släktfika hemma hos föräldrarna så jag fick träffa släkten lite, och nu ska jag tydligen äta middag här också. Kyckling och pommes! Jag som ääääälskar kyckling kan ju inte tacka nej till det ;)

Senare ikväll blir det träning. Tror att det blir en springtur på löpbandet på gymmet. Eller styrketräning? Vi får se vad jag känner för när jag kommer dit. Efter två vilodagar är jag taggad och laddad av en massa energi. PUMPA PUMPA PUMPA! :D

Drar till gymmet vid åtta när Linus far på hockeyn. Och nu börjar paniken komma också. Jag ska liksom hem imorgon. Jag kommer inte träffa älsklingen på några dagar. Men som tur är så dyker jag nog upp här i Älvsbyn redan torsdag till veckan, så det blir inte många dagar utan min älskling.

Samtidigt som jag älskar att vara här så saknar jag Umeå medan jag är här. Men när jag är i Umeå saknar jag Älvsbyn.. Eller inte själva byn, men folket! Jag saknar Älvsby-vännerna och min underbara älskling när jag är i Umeå. Men jag saknar Umeå-folket, lägenheten och den där känslan av att man har tid att plugga när man är där. Här pluggar jag ingenting nästan. Nån timme om dagen bara. I Umeå har jag inte alltid mycket annat att göra på dagarna, så det blir mer plugg där ;)

He blir ingen bild nu för internet segar!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin header! (:

2010-10-17 @ 18:18:09
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0