Dagens träning

Tjohoo! Nu är jag hemma från iksu. Riktigt härlig träning idag med!

Först tränade vi pilates. Det var väl rätt kul. En timme gick då fort iaf. Dock var det inte anstängande.Mer avslappnande. Liksom "tänk på andningen, hitta dina inre magmuskler". Men kul att prova på! Det ska jag köra sen när jag har stressat alldeles för mycket, för det är nog perfekt för såna tillfällen.

Efter pilates-passet var det dags för en timmes step muscel. Det var däremot JOBBIGT. Men grymt kul! Tror det känns lite lättare när man inte har träningsvärk i hela kroppen ;) Dock märkte jag hur dålig min koordination är. Jag vet liksom hur jag ska göra, men får inte till det för det är så många olika nya röleser att ta in. Men nästa gång går det väl bättre! :) Svetten rann då ordentligt. Om man jämför det step-passet som jag var på i Älvsbyn när jag bodde där så var det här mycket mer ansträngande, men då känner man sig ju lite extra duktig sen också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0