En stjärnklar natt för två år sedan..

Var nyss ute och rökte och märkte hur stjärnklart det är. Det påminde mig om första gången Linus sa att han älskade mig. Det var sent en kväll för ca två år sedan och han var på väg hem till sig för att sova eftersom Linnea skulle sova hos mig. När han gick hemåt ringde han till mig och sa att det var stjärnklart ute och bad mig gå ut och titta på stjärnorna. När jag var ute sa han: "Jag ville bara säga att jag älskar dig".

Jag kommer ihåg hur fruktansvärt glad jag blev. Liksom uppe i det blå. Linnea fick inte sova på ett bra tag den natten eftersom jag surrade på en massa om hur härligt det var att vara kär, att Linus hade sagt att han älskade mig, osv.

Det känns som att det var nyss, men det har ändå gått två hela år sedan dess. Två underbara med min älskling. Och Linus, om du läser det här: "Jag vill bara säga att jag älskar dig. Och jag kommer alltid att göra det. No matter what".



Du är bäst! Tack för att du är min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0