Söndagkväll

Jag har verkligen känt mig som en tant ikväll. Har suttit och sett på Bonde söker fru på tv4play, haft katten hos mig i soffan, värmeljus tända och druckit te. Men det är ju mysigt, haha ;)

Nu ska jag kolla runt på lite bloggaren stund. Funderar näääästan på att läsa lite mer i transport-boken, men jag tror att jag tar det imorgon..

För övrigt så är jag väldigt sugen på att sticka till Älvsbyn NU. Saknar min älskling så fruktansvärt mycket. Nu har det gått en vecka och en dag sen vi träffades, och det är tre dagar kvar. Känns som en evighet. Vill ju vara med honom alltid, ständigt och jämt.

Aja, nu ska jag försöka lugna mig och tänka positivt; bara tre dagar kvar.

Och alla vänner i Älvsbyn som läser det här: Vill ni hitta på något i helgen? Smsa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0