Jag längtar till morgondagen!

Idag har jag pluggat igen. Och ska fortsätta med det strax. Klockan fem ska jag skjutsa söta Anna till flygplatsen så att hon kan fara hem till Mora. Sen funderar jag på en liten visit på gymmet. Skulle vara skönt och välbehövligt att träna! I i behov av att köra lite ryggövningar. Måste verkligen träna upp ryggen, för jag får ont när jag står upp länge. Liksom, hur bra är det? Tycker inte att man ska ha ryggproblem när man är 19 :P

Imorgon ska jag vakna halv sju så att jag kan åka in till stan med Annica halv åtta. Ska ta en buss till Älvsbyn som går hem klockan tio, så jag får väl sitta på busstaionen och vänta ett par timmar, men det är bättre än att behöva gå in till stan med stor väska ;)

Så här kommer jag se ut imorgon:



Men jag får sova med min älskling på kvällen, så då blir jag pigg igen! Eller iaf glad :)

Har inte så mycket planer för helger. Det här ska göras:

* Färga håret (min utväxt börjar bli någon mil lång nu. Inte nice!)
* Umgås med sööötaste Jessika på fredagen!
* Inflyttningsfest hos Jess på lördagen
* Mysa med Linus (Som att ni inte redan visste det liksom;) )
* Plugga så gott det går till tentan som jag har nästa torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0