Gamla skor



Jag har varit ute och sprungit i dryga halvtimmen. Varvade jogg med spurter idag. Använder mig lite av reflexpinnarna vid vägkanten och byter tempo vid varje pinne, hehe. Tycker att det är rätt bra, för då har man små delmål efter vägen. Liksom bara ösa på så mycket man kan fram till en pinne och sen när man passerat den så kan man ta det lite lugnt ett tag innan nästa.

Dock fick jag gå sista biten. Testade att springa i ett par skor som jag inte har haft på några år och jag fattar inte att jag nånsin har kunnat använda dem tidigare, haha. De klämde åt på helt fel ställen. Var för stora på längden, men för trånga på bredden. Och jag fick skavsår. Det resulterade i att jag inte kunde springa på slutet, och i själva verket knappt kunde gå i dem, trots att energin fanns i benen. Men men! Värt ett försök i alla fall :)


Nu ska jag ta mig en varm härlig dusch innan jag äter frukost och väcker älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0