Onehundred pushups - Vecka 2


Hur går det för er med armhävningarna? Någon som hakat på utmaningen? :)

För mig går det superbra! Lite svårt att komma ihåg att göra dem bara, haha. Får väl ställa larm på telefonen eller nåt. Dock känner jag att jag kanske börjar på en för låg nivå. Känns ju inte ens utmanande ;) Men Det kanske blir bättre nu när vi går in i vecka 2.





Så här ser alltså vecka 2 ut! Tre dagar med armhävningar, 5 set på varje. Hur många reps ni kör beror (precis som förra veckan) på hur många ni klarar. Följ kolum 1,2 eller 3 och kör på! ;D

If you believe it, you can achieve it!




Kommentarer
Postat av: Christer

Jag har funderat på det många gånger och borde kanske haka på utmaningen då just armhävningar är något som jag är usel på.

2011-04-12 @ 09:51:19
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Johanna

Jaa, jag har gjort dag 1 och 2 på vecka 1 ;) men vet inte om jag ids fortsätta eller om jag bara ska köra det nångång, fööör vill inte riskera att få för stora armmuskler så man inte kommer in i sina kläder :P

2011-04-12 @ 12:25:44
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0