Bröst, biceps och triceps



Idag på gymmet tränades bröst, biceps och triceps. Det blev lite andra bröstövningar än de jag har kört nu på mitt nya schema (lutande hantelpress, bröstpress i maskin). Istället blev det bänkpress, flies i cc och två set pecdec. Bänkpress kundej ag köra eftersom jag tränade med Sofia och hon var snäll å passade åt mig. Kände mig svagare än vanligt i bänk, men det var ju några veckor sedan jag körde det sist, så jag hade väl egentligen inte räknat med något annat.

Men dagens pass gick faktiskt superbra! Det sved ordentligt i musklerna och jag låg på lite högre repsantal än vanligt. Kring 7-8 på en del (vanligtyvis 4-6). Ritkigt härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0