Frisk och glad!

Godmorgon sötisar! Den där förkylningen tycks vara som bortblåst. I tisdags nyste jag så mycket att jag hade träningsvärk i magen igår. En hel del alltså. Igår var jag bara lite hängig och nyste inte en enda gång. Skumt? Japp. Idag känner jag mig helt totalt jättefrisk och redo för nya äventyr!

Det känns dock som att det är smart att trappa upp allt steg för steg. Morgonpromenaden blev tex bara 20 minuter istället för 45. Jag tar bilen till skolan istället för att cykla och jag byter ut ben&ländryggspasset på gymmet mot bröst&biceps&triceps. Sedan har jag bara en föreläsning idag också, mellan 13-16. Ingenting på morgonen. Så det blir en bra upptrappning back to life! :)




Ska strax gå och väcka min sovande älskling. Tvättdag idag nämligen! Jag har lyckats ta alla påslakan och ett örngott och gett honom en filt, men det är snart dags att tvätta nästa omgång. Smartast att ta sängkläderna direkt på morgonen, så att de hinner torka innan man ska sova nästa gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0