Måndagmorgon

Godmorgon sötisar! I helgen har det inte funnits mycket tid över för bloggandet. Jag har jobbat, pluggat och tränat så all tid och energi har gått åt till det. Linus var snäll och körde hela vägen igår så att jag fick plugga. Vilket jag lyckades halvbra med. Blir lätt åksjuk när jag åker bil och läser. Men nånting har nog fastnat!

Imorse vaknade jag strax före sex och klockan sex var jag ute på morgonpromenad. Det var superskönt! Härligt promenadväder idag. Ska även cykla till skolan hade jag tänkt. Mycket lågintensiv kardio blir det alltså idag! Och på lunchen blir det ett gympass. Det är dags för axlar och rygg nu igen. Love it!



Nu ska jag äta frukost och sedan börja trampa mot skolan. Börjar nio idag så jag slipper stressa. Skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0