Rygg och axlar

Idag for vi till gymmet en sväng eftersom vi inte har fått igång tv:n här hemma. Linus behövde se en Arsenal-match och på IKSU har man ju egen tv vid varenda konditionsmaskin, så han trampade på en cykel i två timmar medan jag tränade rygg&axlar.

Det gick superbra att träna idag! Bra kontakt, bra tryck och jag lyckades bli så slutkörd att jag inte orkade lyfta min träningsväska sen. Gött! När styrkedelen var över satte jag mig på en cykel bredvid Linus och cyklade en mil medan jag pluggade. Inte speciellt intensiv cykling med andra ord. Men jag lärde mig en del traumatologi iaf. Alltid något! ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna Rydén

allt bra?

2011-08-20 @ 19:58:43
URL: http://speazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0