Tisdag

Under förmiddagen drog jag till gymmet och körde pass nr 1 för dagen. Ett kort magpass. 15 set blev det totalt. Rätt lagom tycker jag, om man nu ska vara typiskt svensk. Det som kördes var hjulet, vilket jag gjorde med en skivstång och ett par viktplattor. Sedan situps, rotation med viktplatta, magmaskin för raka magmusklerna och magmaskin för sneda. Tre set på varje!



Sedan drog jag direkt till Pålsträsk och hämtade upp Jess för att fara en sväng till Luleå. Inga speciella shoppingplaner, bara fara för att kolla lite. Kom hem med ett doftljus, en söt minipresent till Linus och några Swebars (i väntan på att den där lådan jag beställde för några dagar sedan ska komma). På stan träffade vi även Johanna som gick med oss och åkte med hem. Mycket trevlig spontandag i stan med andra ord!

Nu har jag landat hemma hos Linus och funderar på vad vi ska hitta på resten av dagen. Han skulle nog hjälpa svärmor att städa källaren. Hmm. Kan jag smita ifrån det kanske? Haha. Nää, men ett till pass på gymmet väntar ikväll i alla fall! Det ordniarie passet, vilket idag är bröst, biceps och triceps. Vi får se ifall jag får med mig min hostande pojkvän som passare i bänk, annars blir det alternativa övningar.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tränar du själv eller tränar du med någon ?

2011-08-30 @ 20:50:35
URL: http://deepinloveemelie.blogg.se/
Postat av: Hans

SV: Precis!

Bra och bra, men det känns bättre än det gjorde i början i allafall... Som sagt, ska filma, blir det bra så lägger jag upp!

2011-08-31 @ 08:18:24
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0