Godmorgon?

Gaaaah. Har kanske fått 4-5 timmars osammanhängande sömn inatt. Katten har busat och sprungit omkring som en galning och hoppat på mig när jag varit nära att somna. Och sen har det varit lastbilar, mjölkbilar och traktorer här ute som stört min sömn. Så ingen morgonpromenad idag. Behövde sova en timme extra.

Jaja. Mellan nio och tolv har vi dagens föreläsning. Sedan ska jag tanka, äta, hämta katten och börja köra norrut. Räknar med att vara på väg vid ett. I Piteå ska jag hämta älsklingen vid fyra, sedan hem till mina föräldrar på middag och sen iväg till Jess och Wille. Fullt upp! :)





Nu hoppas jag att morgonkaffet vill rädda min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0